Olyan helyre is hirdetést tesz a Facebook, ahová nem is gondoltuk volna
A Facebooknál teljes fordulatszámon pörögnek a Hírfolyam hirdetési zónái, így oda már nem tudnak többet elhelyezni. Most egy újabb ötletet találtak ki.
A Facebooknál teljes fordulatszámon pörögnek a Hírfolyam hirdetési zónái, így oda már nem tudnak többet elhelyezni. Most egy újabb ötletet találtak ki.
Ha a reklámköltés versenyszám lenne, Donald Trump kerülne ki belőle győztesen, az amerikai elnök vezeti ugyanis a politikai hirdetésekre költők névsorát a Facebookon.
A Facebook az amerikai felhasználók egy szűk csoportján már teszteli a hírfolyamban megjelenő újfajta hirdetéseket. A kiterjesztett valóság segítségével megjelenített termékek sokkal jobb vásárlási élményt kínálnak, mint amilyet eddig ismertünk.
Szorul a hurok azoknak a hirdetőknek a nyaka körül, akik átverik a Facebook felhasználóit. Jön a hirdetések értékelése, ami megmondja, mennyire voltak elégedettek a vásárlók.
Mark Zuckerberg a jelenleginél sokkal szigorúbban ellenőrizné a politikai hirdetések feladóit, valamint a nagy Facebook-oldalak működtetőit.
Egy év leforgása alatt sem változtatott hirdetési rendszerén a Facebook, így továbbra könnyen át lehet nyomni egy diszkriminatív reklámot az oldalon. Megoldás lenne rá, de azt épp a Facebook miatt nem lehet alkalmazni.
A Facebook a mobilos alkalmazás segítségével figyelheti, hogy ki milyen üzletbe tér be, és ha az a Facebooknak épp partnere, az ő hirdetései jelenhetnek meg a közösségi oldalon.
Újabb fronton nyitott harcot a Facebook az álhírek ellen, ezúttal ott szorongatják meg az álhírterjesztőket, ahol a legjobban fáj nekik.
A Facebook ezentúl azt is figyeli majd, hogy valaki véletlenül vagy direkt kattintott-e egy hirdetésre. Előbbit nem számolják majd el.
A felhasználóiról rengeteg dolgot tudó Facebookon egy külön oldalon lehet ellenőrizni, hogy milyen adatokat tud rólunk a rendszer, illetve hogy facebookos aktivitásunk alapján mit gondol, milyen témák iránt érdeklődünk.
A legnagyobb hirdetésmegjelenítő rendszert üzemeltető Google letiltja a hirdetéseket az álhírek közlésére szakosodott weboldalakról. A Facebook is szigorúbban lép fel ezután.
Csalnak, hazudnak és a YouTube-ról lopnak – ezt állította korábban a Facebookról egy tartalomgyáros, állítását több érvvel is alá tudta támasztani. A közösségi oldal most hivatalosan is elismerte, két éven át "túlbecsülték" a videók nézettségét.
Zuckerbergéknek elegük lett abból, hogy egyre többen használnak valamilyen szoftvert a reklámok elrejtésére. Blokkolni kezdték a blokkolókat.
Eddig, ha bejelzett a Messenger alkalmazás, biztosak lehettünk benne, hogy valamelyik ismerősünk (ismerőse) írt ránk. Ez most megváltozik.
Újfajta hirdetési módot tett elérhetővé a cégek számára a Facebook. A közösségi oldal szerint az újítással nem csak a hirdetők járnak jól, hanem a felhasználók is.
Nem titok, hogy a Facebook a hirdetésekből tartja fenn magát, de az üzenetküldő alkalmazását eddig elkerülték a reklámok. Egy most kiszivárgott dokumentum szerint ez hónapokon belül változhat.
A felhasználók számára érdekességet, a hirdetők számára viszont egy eddigieknél sokkal költséghatékonyabb megoldást jelenthet az új formátum.
Még április végén változtat az asztali böngészőkben látható hirdetések megjelenítésén a Facebook.
Ugyan még sokat kell aludni addig, de azért már nincs túl messze: április 9-én eltűnnek a Facebookról a támogatott történetek névre fordítható sponsored stories jellegű hirdetések.
A Facebook héten életbe lépett új szabályai korlátozzák a szervezeti oldalakon használt fényképeken lévő szöveg maximális mértékét.